LDR |
|
|
01987cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833400401782 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230705105236.5 |
008 |
|
|
221219s2022####pl#hoadf#####|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2022/43027 |
020 |
|
|
%a 9788323149330 %q (oprawa miękka) |
020 |
|
|
%z 9788323149347 %q (e-book) |
024 |
7 |
# |
%a 10.12775/978-83-231-4934-7 %2 doi |
035 |
|
|
%a (PL)b1000002734895 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913137045505606 |
035 |
|
|
%a 991053056845905066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2022 |
080 |
# |
|
%a 372.853 |
100 |
1 |
|
%a Karwasz, Grzegorz P. %d (1958- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Dydaktyka fizyki współczesnej / %c Grzegorz P. Karwasz, Andrzej Karbowski, Kamil Fedus. |
260 |
# |
|
%a Toruń : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, %c copyright 2022. |
300 |
|
|
%a 142, [1] strona : %b faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
536 |
|
|
%a Finansowanie: Unia Europejska (UE) |
650 |
|
9 |
%a Fizyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Fizyka i astronomia |
700 |
1 |
# |
%a Karbowski, Andrzej %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Fedus, Kamil %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400401782 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-231-4933-0 (oprawa miękka) |
920 |
|
|
%z ISBN 978-83-231-4934-7 (e-book) |
980 |
|
|
%a 372.853 %y Nauczanie fizyki |
981 |
1 |
|
%a 372.853 |
999 |
|
|
%b bl (05/07/2023) %c bl (05/07/2023 ; 000, 040, 080+, 100+, 245, 700-, 920, 980+, 981+) %d bl (05/07/2023) %r 2022 |