LDR |
|
|
01994cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833400399779 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230705132351.8 |
008 |
|
|
201120s2020####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/36480 |
020 |
|
|
%a 9788375179705 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a 81'36 |
100 |
1 |
|
%a Kurdziel, Marta %c (pedagog) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Gramatyka : %b karty pracy w szkole i w domu : dla klas 2-3 szkoły podstawowej i starszych! / %c Marta Kurdziel. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo Greg, %c [2020]. |
300 |
|
|
%a [1] karta, 90, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21x29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na okładce: Kartka dziennie gwarantuje sukces! |
500 |
|
|
%a Na okładce: Gotowe do ksero w czerni i bieli! |
500 |
|
|
%a Rozwiązania wszystkich zadań znajdują się na stronie karty.greg.pl/gramatyka. |
650 |
|
9 |
%a Gramatyka |
650 |
|
9 |
%a Język polski (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Greg %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400399779 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7517-970-5 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III) |
980 |
|
|
%a 81'36 %y Gramatyka |
981 |
1 |
|
%a 373.3.046-021.64:81'36 |
999 |
|
|
%b ps (26/05/2023) %c ps (26/05/2023 ; 000, 035-, 040, 080+, 245, 246-, 260, 300, 500, 500+, 920, 980+, 981+) %d ps (26/05/2023) %c ps (26/05/2023 ; 500-) %c Joanna (05/07/2023 ; 500+, 920) %r 2020 |