LDR |
|
|
02016cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0833400395263 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230705135023.2 |
008 |
|
|
170103s2021####pl#a###f#####|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2017/4082 |
020 |
|
|
%a 9788365587527 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 37.016:51 |
080 |
# |
|
%a 51 |
100 |
1 |
|
%a Płońska, Anna %c (matematyk). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadpodstawowej : %b karty pracy dla uczniów / %c Anna Płońska. |
250 |
|
|
%a Wydanie drugie poprawione. |
260 |
# |
|
%a Opole : %b Wydawnictwo Nowik, %c 2021. |
300 |
|
|
%a 286 stron : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Matematyka - to Proste |
521 |
8 |
|
%a Publikacja adresowana uczniom z trudnościami w uczeniu się matematyki, wynikającymi z różnego rodzaju zaniedbań, uczniom z zaburzeniami rozwojowymi o różnym charakterze i nasileniu, jak również uczniom słabszym, wymagającym pomocy w przygotowaniu do matury. |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Nowik. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Matematyka - to Proste |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400395263 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65587-52-7 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.016:51 %y Nauczanie matematyki |
980 |
|
|
%a 51 %y Matematyka |
981 |
1 |
|
%a 37.016:51:51 |
999 |
|
|
%b mo (29/11/2017) %c mo (29/11/2017 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d ps (05/04/2023) %c ps (05/04/2023 ; 008, 020, 040, 100, 245, 250+, 260, 385-, 385+, 710, 920) %c Joanna (05/07/2023 ; 521+) %r 2021 |