Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza potrzeb jako element projektowania kursu językowego

propozycja biblioteki
LDR 01303caa#a2200217#i#4500
001 0833400393568
003 CIECH 002
005 20230302120247.4
008 230302s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Trendak-Suślik, Olga. %e Autor
245 1 0 %a Analiza potrzeb jako element projektowania kursu językowego / %c Olga Trendak-Suślik.
500 %a Artykuł dostępny w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2022/03/23/9rcr87/jows-01-2022-online.pdf
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Język angielski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Analiza danych
650 9 %a Planowanie
650 9 %a Potrzeby edukacyjne
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2022, nr 1, s. 89-94.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400393568 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (02/03/2023) %d mb (02/03/2023) %c mb (02/03/2023 ; 000, 040, 100-, 100+, 245, 650-, 773) %c mb (02/03/2023 ; 040, 100-, 100+, 245, 650+, 773) %c mb (02/03/2023 ; 040, 100-, 100+, 245, 650-, 650+, 773) %c mb (02/03/2023 ; 040, 100-, 100+, 245, 600+, 650-, 650+, 651+, 773) %c mb (02/03/2023 ; 040, 100-, 100+, 245, 600-, 650-, 650+, 651-, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies