Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W poszukiwaniu kompasu, czyli po co nam projekty w edukacji językowej

Tytuł:
W poszukiwaniu kompasu, czyli po co nam projekty w edukacji językowej
Autorzy:
Czetwertyńska, Grażyna
Temat:
Języki obce
Nauczanie języków obcych
Metoda projektów
Metody nauczania
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2021, nr 4, s. 5-10.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00960naa#a2200205#i#4500
001 0833400392637
003 CIECH 002
005 20230214114346.5
008 230214s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Czetwertyńska, Grażyna. %e Autor
245 1 0 %a W poszukiwaniu kompasu, czyli po co nam projekty w edukacji językowej / %c Grażyna Czetwertyńska.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2021/12/21/12gmme/jows-4-2021-online.pdf
650 9 %a Języki obce
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Metody nauczania
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2021, nr 4, s. 5-10.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400392637 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (14/02/2023) %d mb (14/02/2023)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies