Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Regulacja emocji w procesie glottodydaktycznym i jej znaczenie dla rozwoju pozytywnej kultury błędu na lekcji języka obcego

Tytuł:
Regulacja emocji w procesie glottodydaktycznym i jej znaczenie dla rozwoju pozytywnej kultury błędu na lekcji języka obcego
Autorzy:
Gryczka, Jacek
Temat:
Emocje
Interakcja wychowawcza
Metody nauczania
Nauczanie języków obcych
Regulacja emocji
Błędy
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2021, nr 2, s. 37-41.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01052naa#a2200229#i#4500
001 0833400392499
003 CIECH 002
005 20230213122248.9
008 230213s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Gryczka, Jacek. %e Autor
245 1 0 %a Regulacja emocji w procesie glottodydaktycznym i jej znaczenie dla rozwoju pozytywnej kultury błędu na lekcji języka obcego / %c Jacek Gryczka.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem http://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2021/07/21/sni9sm/jows-2-2021-online.pdf
650 9 %a Emocje
650 9 %a Interakcja wychowawcza
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Regulacja emocji
650 9 %a Błędy
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2021, nr 2, s. 37-41.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400392499 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (13/02/2023) %d mb (13/02/2023)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies