Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy mózg może przeszkadzać w nauce języka obcego? Neurolingwistyczna i neurokognitywna reprezentacja negatywnych emocji

Tytuł:
Czy mózg może przeszkadzać w nauce języka obcego? Neurolingwistyczna i neurokognitywna reprezentacja negatywnych emocji
Autorzy:
Szupica-Pyrzanowska, Małgorzata
Temat:
Nauczanie języków obcych
Uczenie się
Emocje
Mózg
Metody nauczania
Neurolingwistyka
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2021, nr 2, s. 13-18.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01073naa#a2200229#i#4500
001 0833400392488
003 CIECH 002
005 20230213111557.7
008 230213s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Szupica-Pyrzanowska, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Czy mózg może przeszkadzać w nauce języka obcego? Neurolingwistyczna i neurokognitywna reprezentacja negatywnych emocji / %c Małgorzata Szupica-Pyrzanowska.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem http://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2021/07/21/sni9sm/jows-2-2021-online.pdf
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Emocje
650 9 %a Mózg
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Neurolingwistyka
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2021, nr 2, s. 13-18.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400392488 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (13/02/2023) %d mb (13/02/2023)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies