Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Twórcze sposoby wykorzystania dyktanda do oceny postępów w nauce języka

Tytuł:
Twórcze sposoby wykorzystania dyktanda do oceny postępów w nauce języka
Autorzy:
Kondrat, Dorota
Temat:
Metody nauczania
Nauczanie języków obcych
Efektywność nauczania
Oceny szkolne
Szukaj w:
Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - 2021, nr 3, s. 31-36.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00954naa#a2200205#i#4500
001 0833400392047
003 CIECH 002
005 20230201132329.1
008 230201s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Kondrat, Dorota. %e Autor
245 1 0 %a Twórcze sposoby wykorzystania dyktanda do oceny postępów w nauce języka / %c Dorota Kondrat.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem http://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2021/09/20/ey6ihv/jows-3-2021-online.pdf
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Oceny szkolne
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2021, nr 3, s. 31-36.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400392047 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (01/02/2023) %d mb (01/02/2023)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.