Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich w nauczaniu języka dzieci przedszkolnych z autystycznym spektrum zaburzeń

propozycja biblioteki
LDR 01223naa#a2200265#i#4500
001 0833400391766
003 CIECH 002
005 20230127112049.3
008 230127s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Szymańska, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich w nauczaniu języka dzieci przedszkolnych z autystycznym spektrum zaburzeń / %c Monika Szymańska.
500 %a Artykuł dostępny także w internecie pod adresem https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2021/07/21/msfte2/jows-1-2021-online-3-1.pdf
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Inteligencje wielorakie
650 9 %a Języki obce
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Przedszkola integracyjne
773 0 # %i // %t Języki Obce w Szkole. Angielski. Francuski. Niemiecki. Łacina. - %w (CIECH 002)0831900169956 %g 2021, nr 1, s. 115-121.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833400391766 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (27/01/2023) %d mb (27/01/2023)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies