LDR |
|
|
02017cam#a2200457#a#4500 |
001 |
|
|
0833300389821 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20221221085703.6 |
008 |
|
|
190128s2022####pl#a###b######|0000#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/3082 |
020 |
|
|
%a 9788383090610 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2018 |
080 |
# |
|
%a 376.36 |
100 |
1 |
|
%a Kłodnicka, Olga. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Co mnie otacza? : %b karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i trudnościami w komunikacji : czytanie globalne, wprowadzanie cyfr, wprowadzanie kolorów, ćwiczenia grafomotoryczne, ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej. %n Cz. 1 / %c Olga Kłodnicka. |
250 |
|
|
%a Wydanie III. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2022. |
300 |
|
|
%a Teka (120 kart) : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Opis według okładki. |
650 |
|
9 |
%a Czytanie |
650 |
|
9 |
%a Pisanie |
650 |
|
9 |
%a Czytanie globalne |
650 |
|
9 |
%a Nauka liczenia |
650 |
|
9 |
%a Percepcja wzrokowa |
650 |
|
9 |
%a Grafomotoryka |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300389821 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8309-061-0 |
980 |
|
|
%a 376.36 %y Nauczanie osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
981 |
1 |
|
%a 376.36 |
999 |
|
|
%b mo (16/02/2021) %c mo (16/02/2021 ; 000, 008, 040, 080+, 250+, 260, 650+, 655+, 920, 980+, 981+) %d BT (21/12/2022) %c BT (21/12/2022 ; 008, 020, 040, 080, 100, 245, 250-, 250+, 260, 336-, 337-, 338-, 385+, 650, 650+, 655+, 920, 980-, 980+, 981) %r 2022 |