Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena funkcjonalna jako standard współpracy międzypodmiotowej na rzecz kompleksowego wspierania rozwoju uczniów ze zróźnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Tytuł:
Ocena funkcjonalna jako standard współpracy międzypodmiotowej na rzecz kompleksowego wspierania rozwoju uczniów ze zróźnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Autorzy:
Knopik, Tomasz
Temat:
Aspiracje edukacyjne
Edukacja włączająca
Pedagogika specjalna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Wsparcie edukacyjne
Polska
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - 2022, nr 5, s. 27-41.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00979naa#a2200217#i#4500
001 0833300385296
003 CIECH 002
005 20250911200017.8
008 220629s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Knopik, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Ocena funkcjonalna jako standard współpracy międzypodmiotowej na rzecz kompleksowego wspierania rozwoju uczniów ze zróźnicowanymi potrzebami edukacyjnymi / %c Tomasz Knopik.
650 9 %a Aspiracje edukacyjne
650 7 %a Edukacja włączająca %2
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
651 9 %a Polska
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - %w (CIECH 002)0831900170503 %g 2022, nr 5, s. 27-41.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300385296 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (29/06/2022) %d mb (29/06/2022) %c prolib (11/09/2025 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies