Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wsparcie terapeutyczne ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole integracyjnej i włączającej - procedura interwencji na podstawie praktyki opartej na dowodach (evidence-based practice)

Tytuł:
Wsparcie terapeutyczne ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole integracyjnej i włączającej - procedura interwencji na podstawie praktyki opartej na dowodach (evidence-based practice)
Autorzy:
Bombińska-Domżał, Anna
Temat:
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
Szkolnictwo specjalne
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2022, nr 2, s. 96-113.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00915caa#a2200169#i#4500
001 0833300384523
003 CIECH 002
005 20220607104101.7
008 220606s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Bombińska-Domżał, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Wsparcie terapeutyczne ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole integracyjnej i włączającej - procedura interwencji na podstawie praktyki opartej na dowodach (evidence-based practice) / %c Anna Bombińska-Domżał.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2022, nr 2, s. 96-113.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300384523 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (06/06/2022) %d a_s (06/06/2022) %c mb (07/06/2022 ; 000, 040, 100+, 245)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies