LDR |
|
|
02171cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833300384215 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20220407123720.7 |
008 |
|
|
220407s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
020 |
|
|
%a 9788366804531 |
040 |
|
|
%a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
080 |
# |
|
%a 316.77 |
080 |
# |
|
%a 81'373.6 |
080 |
# |
|
%a 811.162.1'373.7 |
100 |
1 |
|
%a Bielenda-Mazur, Ewa. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a O co chodzi? : %b rozumienie idiomów i przenośni. %n Cz. 2 / %c Ewa Bielenda-Mazur, Zdzisława Orłowska-Popek ; ilustracje Ludmiła Bagińska. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo WIR, %c 2021. |
300 |
|
|
%a 71 stron : %b ilustracje ; %c 21x30 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Logopedzi |
385 |
|
|
%a Pedagodzy specjalni |
385 |
|
|
%a Dziecko z zespołem Aspergera |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością |
388 |
# |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Jezyk polski |
650 |
|
9 |
%a Idiomy polskie |
650 |
|
9 |
%a Metafora |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje komunikacyjne |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Orłowska-Popek, Zdzisława. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Bagińska, Ludmiła. %e Ilustracje |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300384215 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-66804-53-1 |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
980 |
|
|
%a 316.77 %y Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna |
980 |
|
|
%a 81'373.6 %y Etymologia |
980 |
|
|
%a 811.162.1'373.7 %y Frazeologia |
981 |
1 |
|
%a 376-056.36:316.77:81'373.6:811.162.1'373.7 |
999 |
|
|
%b bl (07/04/2022) %d bl (07/04/2022) %c bl (07/04/2022 ; 000, 008, 020, 040, 245, 260, 700-, 700+, 920, 981+) %r 2021 |