LDR |
|
|
02012cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833300384021 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20250617200828.8 |
008 |
|
|
220324s2021####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788382131314 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000002385821 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912663679705606 |
035 |
|
|
%a 991052997248105066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2021 |
080 |
# |
|
%a 004.438 |
100 |
1 |
|
%a Adamska, Weronika %c (pedagogika) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Młody programista : %b zadania z kodowania / %c Weronika Adamska. |
246 |
3 |
0 |
%a Zadania z kodowania |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo Aksjomat, %c [2021]. |
300 |
|
|
%a 31, [1] strona : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. |
650 |
|
9 |
%a Edukacja medialna |
650 |
|
9 |
%a Programowanie (informatyka) |
655 |
|
7 |
%a Broszura %2 |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Książka do wypełniania |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Aksjomat %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300384021 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a 978-83-8213-131-4 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 004.438 %y Poszczególne języki programowania |
981 |
1 |
|
%a 004.438 |
999 |
|
|
%b mo (28/03/2022) %c mo (28/03/2022 ; 000, 040, 080+, 980+, 981+) %d mo (28/03/2022) %r 2021 %c prolib (17/06/2025 ; 655) |