Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Empatyczna komunikacja jako źródło wspierania relacji w szkole i budowania autorytetu wychowawcy

Tytuł:
Empatyczna komunikacja jako źródło wspierania relacji w szkole i budowania autorytetu wychowawcy
Autorzy:
Sulikowska, Donata
Tyralik- Kulpa, Ewa
Temat:
Empatia
Wychowawcy klas
Komunikacja interpersonalna
Szukaj w:
Meritum. - 2021, nr 4, s. 21-28.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00875caa#a2200193#i#4500
001 0833300383680
003 CIECH 002
005 20220314105803.8
008 220310s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Sulikowska, Donata. %e Autor
245 1 0 %a Empatyczna komunikacja jako źródło wspierania relacji w szkole i budowania autorytetu wychowawcy / %c Donata Sulikowska, Ewa Tyralik-Kulpa.
650 9 %a Empatia
650 9 %a Wychowawcy klas
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
700 1 # %a Tyralik- Kulpa, Ewa. %e Autor
773 0 # %i // %t Meritum. - %w (CIECH 002)0832100250247 %g 2021, nr 4, s. 21-28.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300383680 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (10/03/2022) %d a_s (10/03/2022) %c mb (14/03/2022 ; 000, 040, 100+, 700+) %c mb (14/03/2022 ; 700)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies