Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Muzyczne remanenty, czyli jak uczyć dzieci wrażliwości na muzykę w przedszkolu

Tytuł:
Muzyczne remanenty, czyli jak uczyć dzieci wrażliwości na muzykę w przedszkolu
Autorzy:
Forecka-Waśko, Katarzyna
Temat:
Edukacja muzyczna
Wychowanie przedszkolne
Szukaj w:
Wychowanie w Przedszkolu. - 2022, nr 1, s. 52-54.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00726naa#a2200169#i#4500
001 0833300382891
003 CIECH 002
005 20220218111013.2
008 220218s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Forecka-Waśko, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Muzyczne remanenty, czyli jak uczyć dzieci wrażliwości na muzykę w przedszkolu / %c Katarzyna Forecka-Waśko.
650 9 %a Edukacja muzyczna
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
773 0 # %i // %t Wychowanie w Przedszkolu. - %w (CIECH 002)0831900171069 %g 2022, nr 1, s. 52-54.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300382891 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (18/02/2022) %d a_s (18/02/2022)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.