LDR |
|
|
02119cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833300382585 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20220211092825.4 |
008 |
|
|
160412s2015####pl#a###f#####|001#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2016/12765 |
020 |
|
|
%a 9788389538024 |
035 |
|
|
%a 991047001029705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b51765275-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b51765275 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)948870460 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000005176527 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910460310705606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
080 |
# |
|
%a 37.041 |
080 |
# |
|
%a 37.091.33:159.955 |
245 |
0 |
0 |
%a Uczenie się dzieci : %b myślenie i działanie = How children learn : thinking and acting / %c red. Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo Epideixis, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 287, [1] s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
500 |
|
|
%a Na okł. podtyt.: pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej : system PUS - Pomyśl, Ułóż, Sprawdź. |
500 |
|
|
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. |
504 |
|
|
%a Bibliogr., netogr. przy pracach. Indeks. |
546 |
|
|
%a Streszcz. ang. |
648 |
|
9 |
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Myślenie twórcze %x nauczanie |
650 |
|
9 |
%a Pomoce dydaktyczne %x stosowanie |
650 |
|
9 |
%a Uczenie się %x efektywność |
700 |
1 |
# |
%a Malinowska, Joanna %d (1962- ) %e Red. |
700 |
1 |
# |
%a Neckar-Ilnicka, Teresa %d (1957- ) %e Red. |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Epideixis %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300382585 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a 978-83-89538-02-4 |
980 |
|
|
%a 37.041 %y Uczenie się. Samokształcenie. Samouctwo. Autodydaktyka |
980 |
|
|
%a 37.091.33:159.955 %y Nauczanie myślenia twórczego |
981 |
1 |
|
%a 37.041:37.091.33:159.955 |
999 |
|
|
%b mo (11/02/2022) %c mo (11/02/2022 ; 000, 040, 080+, 246-, 980+, 981+) %d mo (11/02/2022) %r 2015 |