Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach : poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1-3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną : do wykorzystania w przedszkolach, szkołach podstawowych, integracyjnych i specjalnych

Tytuł:
Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach : poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1-3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną : do wykorzystania w przedszkolach, szkołach podstawowych, integracyjnych i specjalnych
Autorzy:
Sapeta, Janina
Temat:
Arytmetyka
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380958494
Opis fizyczny:
94, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02569cam#a2200565#i#4500
001 0833300382273
003 CIECH 002
005 20220208085955.5
008 201023s2020####pl#a###f#####|000#0#pol#c
015 %a UWD 2020/34333
020 %a 9788380958494 %q (oprawa miękka)
035 %a (OCoLC)1241582995
035 %a (PL)b1000000799225
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911713906605606
035 %a 991052820900605066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d CIECH 002
046 %k 2020
080 # %a 373.3.046-021.64
100 1 %a Sapeta, Janina %e Autor
245 1 0 %a Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach : %b poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1-3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną : do wykorzystania w przedszkolach, szkołach podstawowych, integracyjnych i specjalnych / %c Janina Sapeta.
246 3 0 %a Poradnik dla nauczycieli do uczenia matematyki dzieci z klas 1-3, dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną : %b do wykorzystania w przedszkolach, szkołach podstawowych, integracyjnych i specjalnych
250 %a Wydanie II, uaktualnione i poszerzone.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2020.
300 %a 94, [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 77.
650 9 %a Arytmetyka
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków) %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300382273 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8095-849-4 (oprawa miękka)
980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III)
981 1 %a 373.3.046-021.64
999 %b mo (08/02/2022) %c mo (08/02/2022 ; 000, 040, 080+, 980+, 981+) %d mo (08/02/2022) %r 2020

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 60565
Sygnatura:
M 372.4 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies