LDR |
|
|
02041cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833300382076 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20220201122236.7 |
008 |
|
|
180419s2017####pl###########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788371349843 |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
080 |
# |
|
%a 811.162.1'355 |
100 |
1 |
|
%a Głuchowska, Hanna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Szale czy sale? : %b różnicowanie głosek sz - s / %c Hanna Głuchowska, Agnieszka Tarczyńska-Płatek. |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b copyright Wydawnictwo Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 62, [1] strony : %b ilustracje ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Druki ulotne |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Mównica Logopedyczna ; %v z. 1 |
521 |
8 |
|
%a Publikacja dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. |
650 |
|
9 |
%a Alalia %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Korekcja mowy %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Spółgłoski %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Terapia logopedyczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zaburzenia mowy %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Tarczyńska-Płatek, Agnieszka. %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Mównica Logopedyczna ; %v z. 1 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300382076 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-984-3 |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
980 |
|
|
%a 811.162.1'355 %y Wymowa. Wymawianie języka polskiego |
981 |
1 |
|
%a 376-056.264:811.162.1'355 |
999 |
|
|
%b mo (29/01/2019) %c mo (29/01/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d es (01/02/2022) %c es (01/02/2022 ; 040, 250, 260) %r 2017 |