Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zapobiec wykluczeniu - rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji

Tytuł:
Zapobiec wykluczeniu - rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji
Autorzy:
Gałkowska, Monika
Kruś-Kubaszewska, Katarzyna
Temat:
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Edukacja włączająca
Współdziałanie
Rodzice
Nauczyciele
Dziecko z niepełnosprawnością
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 5, s. 370-386.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01067caa#a2200229#i#4500
001 0833300382069
003 CIECH 002
005 20250911200016.7
008 220201s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Gałkowska, Monika. %e Autor
245 1 0 %a Zapobiec wykluczeniu - rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji / %c Monika Gałkowska, Katarzyna Kruś-Kubaszewska.
650 9 %a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
650 7 %a Edukacja włączająca %2
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
700 1 # %a Kruś-Kubaszewska, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - 2021, nr 5, s. 370-386. %w (CIECH 002)0831900170780
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300382069 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (01/02/2022) %d mb (01/02/2022) %c mb (01/02/2022 ; 000, 040, 650-, 650+) %c prolib (11/09/2025 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.