LDR |
|
|
02056cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833300381349 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20220121113918.1 |
008 |
|
|
181207s2019####pl#ab##f#####|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788380801356 |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
045 |
0 |
|
%b d2017 |
046 |
|
|
%k 2018 |
080 |
# |
|
%a 376-056.26/.36 |
080 |
# |
|
%a 376-058.53 |
080 |
# |
|
%a 37.015.3 |
100 |
1 |
|
%a Słupek, Kazimierz. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : %b pomoc psychologiczno-pedagogiczna, dostosowanie wymagań / %c Kazimierz Słupek. |
246 |
3 |
0 |
%a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna, dostosowanie wymagań |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 188 stron : %b ilustracje, mapy ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 163-169. |
521 |
8 |
|
%a Dla nauczycieli i specjalistów. |
650 |
|
9 |
%a Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300381349 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-135-6 |
980 |
|
|
%a 376-056.26/.36 %y Nauczanie niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo |
980 |
|
|
%a 376-058.53 %y Nauczanie osób z trudnością adaptacji (niedostosowanych społecznie). Resocjalizacja |
980 |
|
|
%a 37.015.3 %y Psychologia pedagogiczna. Psychologia wychowawcza |
981 |
1 |
|
%a 376-056.26/.36:376-058.53](438):37.015.3 |
999 |
|
|
%b bl (20/02/2019) %c bl (20/02/2019 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d es (21/01/2022) %c es (21/01/2022 ; 008, 040, 250+, 260) %r 2019 |