LDR |
|
|
02133cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833300380552 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20220110122719.2 |
008 |
|
|
210429s2021####pl#ado###f###|001#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2021/13316 |
020 |
|
|
%a 9788301215774 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000952292 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912035033905606 |
035 |
|
|
%a 991052889955405066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 159.942 |
100 |
1 |
|
%a Keltner, Dacher. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Zrozumieć emocje / %c Dacher Keltner, Keith Oatley, Jennifer M. Jenkins ; przekład Małgorzata Guzowska ; redakcja naukowa polskiego wydania Kamil Imbir. |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b PWN, %c 2021. |
300 |
|
|
%a XVII, [1], 608, [3] strony : %b fotografie, ilustracje, wykresy ; %c 29 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe. |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 463-572 i bibliografie przy rozdziałach. Indeksy. |
650 |
|
9 |
%a Uczucia |
655 |
|
9 |
%a Podręcznik |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Oatley, Keith %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Jenkins, Jennifer M. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata %e Tłumaczenie |
700 |
1 |
# |
%a Imbir, Kamil %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Państwowe Wydawnictwo Naukowe %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833300380552 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a 978-83-01-21577-4 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 159.942 %y Emocje. Uczucia. Nastroje. Nastrój obniżony (depresja), nastrój wzmożony (euforia, ekstaza, mania), labilność |
981 |
1 |
|
%a 159.942 |
999 |
|
|
%b mo (10/01/2022) %c mo (10/01/2022 ; 000, 040, 080+, 100+, 246-, 700-, 980+, 981+) %d mo (10/01/2022) %r 2021 |