Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wysoko wrażliwy uczeń w klasie : jak najskuteczniej wesprzeć jego funkcjonowanie i rozwój?

Tytuł:
Wysoko wrażliwy uczeń w klasie : jak najskuteczniej wesprzeć jego funkcjonowanie i rozwój?
Autorzy:
Bajus, Anna
Temat:
Wrażliwość
Uczniowie klas początkowych
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2021, nr 10 , s. 27-30.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00746caa#a2200169#i#4500
001 0833200379510
003 CIECH 002
005 20211217105701.6
008 211217s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Bajus, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Wysoko wrażliwy uczeń w klasie : %b jak najskuteczniej wesprzeć jego funkcjonowanie i rozwój? / %c Anna Bajus.
650 9 %a Wrażliwość
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (CIECH 002)0831900171176 %g 2021, nr 10 , s. 27-30.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200379510 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (17/12/2021) %d mb (17/12/2021) %c mb (17/12/2021 ; 000, 040, 773)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies