LDR |
|
|
02012cam#a2200481#i#4500 |
001 |
|
|
0833200378657 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20211202123100.2 |
008 |
|
|
040426s2021####pl#|||||#||||||||#||pol## |
015 |
|
|
%a PB 10616/2004 |
020 |
|
|
%a 9788382222326 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
041 |
1 |
|
%a pol %h fre |
080 |
|
|
%a 821.133.1-2 |
100 |
0 |
|
%a Molière %d (1622-1673). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Skąpiec / %c Molier ; przekład Tadeusz Boy-Żeleński ; autor opracowania Katarzyna Zioła-Zemczak. |
260 |
|
|
%a Kraków : %b Wydawnictwo SBM ; %c 2021. |
300 |
|
|
%a 175 stron : %b ilustracje ; %c 25 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Dramat (rodzaj) |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły średnie |
386 |
|
|
%m Przynależność kulturowa %a Literatura francuska |
490 |
1 |
|
%a Lektura z Opracowaniem |
490 |
1 |
|
%a Szkoła Twórczego Czytania |
500 |
|
|
%a Nazwa autora: Jean-Baptiste Poquelin. |
500 |
|
|
%a Na okładce: Szkoła twórczego czytania: inspiruje, poszerza horyzonty, wzbogaca słownictwo. |
650 |
|
9 |
%a Komedia francuska |
655 |
|
9 |
%a Lektura z opracowaniem |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
655 |
|
9 |
%a Komedia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Literaturoznawstwo |
700 |
1 |
# |
%a Żeleński, Tadeusz %d (1874-1941). %e Tłumaczenie |
700 |
1 |
# |
%a Zioła-Zemczak, Katarzyna. %e Opracowanie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo SBM. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Lektura z Opracowaniem (Wydawnictwo SBM) |
830 |
|
0 |
%a Szkoła Twórczego Czytania |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200378657 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8222-232-6 |
980 |
|
|
%a 821.133.1-2 %y Dramat francuski |
981 |
1 |
|
%a 821.133.1-2 |
999 |
|
|
%b mo (18/11/2020) %d BT (02/12/2021) %c mo (18/11/2020 ; 008, 040, 245, 260, 300, 700+) %c BT (02/12/2021 ; 008, 020, 040, 100, 245, 260, 300, 380+, 385+, 386+, 490+, 500, 500+, 600-, 650, 650-, 655+, 658+, 700, 700-, 710+, 830, 830+, 920, 981+) %r 2021 |