LDR |
|
|
02017cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833200377375 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20250617200040.0 |
008 |
|
|
211102s2021####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788328375581 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000001091403 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912451498205606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2021 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 316.61 |
100 |
1 |
|
%a Sitkowska, Sylwia. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół / %c Sylwia Sitkowska, Maria Kocurowska, Damian Berent. |
260 |
# |
|
%a Gliwice : %b Helion S.A., %c copyright 2021. |
300 |
|
|
%a 183 strony : %b ilustracje ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Psycholodzy |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Sensus. Osobowość Odnowa |
530 |
|
|
%a Książka dostępna także jako e-book. |
650 |
|
7 |
%a Dzieci %2 |
650 |
|
9 |
%a Trening umiejętności społecznych |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Kocurowska, Maria %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Berent, Damian %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Helion %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Sensus (Wydawnictwo Helion) |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200377375 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-283-7558-1 %q (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 316.61 %y Osobowość socjokulturowa. Socjalizacja osobowości |
981 |
1 |
|
%a 159.922.7:316.61 |
999 |
|
|
%b Iza (09/11/2021) %c Iza (09/11/2021 ; 000, 020, 035-, 040, 080+, 100+, 700-, 920, 980+, 981+) %d Iza (09/11/2021) %r 2021 %c prolib (17/06/2025 ; 650) |