LDR |
|
|
02208cam#a2200589#i#4500 |
001 |
|
|
0833200375368 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20211012122931.3 |
008 |
|
|
171129s2021####pl#a#########|001#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2017/36919 |
020 |
|
|
%a 9788301196462 |
035 |
|
|
%a 991019747429705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b58248110-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b58248110 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)1014055060 |
035 |
|
|
%a xx004180982 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000005824811 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910259854905606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 004.438 |
100 |
1 |
|
%a Sweigart, Al %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Bawimy się, programując w Scratchu : %b nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / %c Al Sweigart ; przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski. |
250 |
|
|
%a Wydanie I - 3 dodruk. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2021. |
300 |
|
|
%a XXIII, [1], 262 strony : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
388 |
# |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na książce także ISBN oryginału. |
504 |
|
|
%a Indeks. |
650 |
|
9 |
%a Gry komputerowe |
650 |
|
9 |
%a Języki programowania |
650 |
|
9 |
%a Scratch (język programowania) |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
700 |
1 |
# |
%a Baranowski, Maciej %c (tłumacz) %e Tłumaczenie |
700 |
1 |
# |
%a Sikorski, Witold %c (informatyk) %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200375368 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-19646-2 |
980 |
|
|
%a 004.438 %y Poszczególne języki programowania |
981 |
1 |
|
%a 004.438 |
999 |
|
|
%b Iza (12/10/2021) %c Iza (12/10/2021 ; 000, 008, 040, 080+, 245, 246-, 250+, 260, 380+, 385+, 388+, 658+, 920, 980+, 981+) %d Iza (12/10/2021) %r 2021 |