LDR |
|
|
02273cam#a2200577#i#4500 |
001 |
|
|
0833200375367 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20211012123648.9 |
008 |
|
|
210924s2021####pl#a###c#####|001#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788301218737 %q (oprawa miękka) |
020 |
|
|
%z 9781718500211 %q (oryginał) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000001062358 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912424036305606 |
035 |
|
|
%a 991052947481405066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d BPPUL |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2021 |
080 |
# |
|
%a 004.438 |
100 |
1 |
|
%a Sweigart, Al %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Bawimy się, programując w Scratchu 3 : %b nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / %c Al Sweigart ; przekład: Małgorzata Dąbkowska-Kowalik i Witold Sikorski. |
246 |
3 |
0 |
%a Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b PWN, %c 2021. |
300 |
|
|
%a XXI, [1], 196 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Młodzież |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
388 |
# |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Dotyczy wersji Scratch 3. W książce także ISBN oryginału. |
504 |
|
|
%a Indeks. |
521 |
8 |
|
%a Wiek 10+. |
650 |
|
9 |
%a Gry komputerowe |
650 |
|
9 |
%a Programowanie (informatyka) |
650 |
|
9 |
%a Scratch (język programowania) |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
700 |
1 |
# |
%a Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata %e Tłumaczenie |
700 |
1 |
# |
%a Sikorski, Witold %c (informatyk) %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe PWN %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200375367 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-01-21873-7 %q (oprawa miękka) |
920 |
|
|
%z 978-1-7185-0021-1 (oryginał) |
980 |
|
|
%a 004.438 %y Poszczególne języki programowania |
981 |
1 |
|
%a 004.438 |
999 |
|
|
%b Iza (12/10/2021) %c Iza (12/10/2021 ; 000, 040, 080+, 245, 246-, 380+, 385+, 388+, 658+, 920, 980+, 981+) %d Iza (12/10/2021) %r 2021 |