Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Code-mixing - zakłócony proces komunikacji czy przejaw funkcjonalnego użycia języka?

Tytuł:
Code-mixing - zakłócony proces komunikacji czy przejaw funkcjonalnego użycia języka?
Autorzy:
Botwin, Joanna
Temat:
Dwujęzyczność
Uczniowie szkół podstawowych
Szukaj w:
Język Polski w Szkole Podstawowej. - 2021/2022, nr 1, s. 23-34.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00733naa#a2200169#i#4500
001 0833200375187
003 CIECH 002
005 20230508121411.6
008 210927s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Botwin, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Code-mixing - zakłócony proces komunikacji czy przejaw funkcjonalnego użycia języka? / %c Joanna Botwin.
650 9 %a Dwujęzyczność
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Podstawowej. - %w (CIECH 002)0832900335186 %g 2021/2022, nr 1, s. 23-34.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200375187 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (27/09/2021) %d mb (27/09/2021)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies