LDR |
|
|
02019cam#a2200517#i#4500 |
001 |
|
|
0833200374841 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20250617200826.1 |
008 |
|
|
210323s2020####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2021/10173 |
020 |
|
|
%a 9788381146524 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000920778 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911986447505606 |
035 |
|
|
%a 991052885612905066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
100 |
1 |
|
%a Buczkowska, Ewa %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Matematyka : %b zadania z treścią : klasa 1 : zadania o różnym stopniu trudności / %c opracowanie: Ewa Buczkowska ; ilustracje: Tina Zakierska. |
260 |
# |
|
%a Toruń : %b Wydawnictwo Literat, %c [2020]. |
300 |
|
|
%a 32 strony : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Sukces w Nauce |
490 |
1 |
|
%a Zdolne Dziecko |
500 |
|
|
%a Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) %2 DBN |
655 |
|
7 |
%a Broszura %2 |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
# |
%a Zakierska, Tina %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Literat %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Sukces w Nauce (Wydawnictwo Literat) |
830 |
|
0 |
%a Zdolne Dziecko (Wydawnictwo Literat) |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200374841 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8114-652-4 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III) |
981 |
1 |
|
%a 373.3.046-021.64 |
999 |
|
|
%b Iza (13/09/2021) %c Iza (13/09/2021 ; 000, 040, 080+, 245, 655+, 920, 980+, 981+) %d Iza (13/09/2021) %r 2020 %c prolib (17/06/2025 ; 655) |