Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wspomagać dzieci z trudnościami w planowaniu i wykonywaniu zadań ruchowych?

Tytuł:
Jak wspomagać dzieci z trudnościami w planowaniu i wykonywaniu zadań ruchowych?
Autorzy:
Kloskowska, Adriana
Temat:
Dyspraksja
Integracja percepcyjno-motoryczna
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Wsparcie edukacyjne
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2021, nr 6, s. 40-44.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00854caa#a2200193#i#4500
001 0833200374273
003 CIECH 002
005 20230508121408.6
008 210629s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Jak wspomagać dzieci z trudnościami w planowaniu i wykonywaniu zadań ruchowych? / %c Adriana Kloskowska.
650 9 %a Dyspraksja
650 9 %a Integracja percepcyjno-motoryczna
650 9 %a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (CIECH 002)0831900171176 %g 2021, nr 6, s. 40-44.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200374273 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (29/06/2021) %d mb (29/06/2021) %c mb (29/06/2021 ; 000, 040, 650+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies