Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Adaptacja i walidacja wielowymiarowej skali postaw wobec edukacji włączającej

Tytuł:
Adaptacja i walidacja wielowymiarowej skali postaw wobec edukacji włączającej
Autorzy:
Mudło-Głagolska, Karolina
Temat:
Edukacja włączająca
Nauczyciele
Dziecko z niepełnosprawnością
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Postawy
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 2, s. 101-112.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00885naa#a2200205#i#4500
001 0833200373790
003 CIECH 002
005 20250911200015.3
008 210526s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Mudło-Głagolska, Karolina. %e Autor
245 1 0 %a Adaptacja i walidacja wielowymiarowej skali postaw wobec edukacji włączającej / %c Karolina Mudło-Głagolska.
650 7 %a Edukacja włączająca %2
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Postawy
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (CIECH 002)0831900170780 %g 2021, nr 2, s. 101-112.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200373790 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (26/05/2021) %d mb (26/05/2021) %c prolib (11/09/2025 ; 650)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies