LDR |
|
|
02274cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833200373277 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20230508121404.3 |
008 |
|
|
191115s2019####pl#ad########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/33217 |
020 |
|
|
%a 9788365591876 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000450012 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911279148005606 |
035 |
|
|
%a 991052570308005066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d BPPLO |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2019 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 37.091.212 |
245 |
0 |
0 |
%a Kreatywność w systemie edukacji / %c redakcja naukowa Jan Fazlagić ; [współpraca: Agnieszka Rybińska]. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo FRSE, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 252, [3] strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Seria Naukowa ; %v t. 8 |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 232-252. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Unia Europejska (UE) |
546 |
|
|
%a Streszczenia w języku angielskim przy pracach. |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje kluczowe %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Kreatywność %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Kształcenie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Myślenie twórcze %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rynek pracy %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Szkolnictwo %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Uczniowie %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Fazlagić, Jan %d (1971- ) %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Rybińska, Agnieszka %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Seria Naukowa (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji) %v t. 8 |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200373277 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65591-87-6 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.091.212 %y Uczniowie. Młodzież szkolna. Zasady doboru do różnych typów szkół. Kategorie uczniów. Dojrzałość szkolna. Limity przyjęć. Testy oceniające zdolności uczniów. Postępy i opóźnienia w nauce. Drugoroczność |
999 |
|
|
%b es (27/04/2021) %c es (27/04/2021 ; 000, 020, 040, 080+, 500-, 920, 980+) %d es (27/04/2021) %r 2019 |