LDR |
|
|
02245cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833200372446 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121358.1 |
008 |
|
|
200103s2019####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788380802209 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 37.091.322 |
080 |
# |
|
%a 37.091.398 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a 37.016 : 003-028.31 |
100 |
1 |
|
%a Hinz, Magdalena %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Karty pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjnymi / %c Magdalena Hinz. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a Teka (broszura, 96 kart) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
521 |
8 |
|
%a Uczniowie w wieku wczesnoszkolnym. |
650 |
|
9 |
%a Czytanie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Motoryka mała %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Pisanie %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozumowanie (logika) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Słuch %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Spostrzeganie %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200372446 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-220-9 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 37.091.322 %y Praca uczniów. Praca w domu. Praca w klasie. Praca nadobowiązkowa. Referaty i odczyty uczniów. Wypracowania szkolne. Praca pozalekcyjna. Rozumienie i utrwalanie materiału. Techniki pamięciowe |
980 |
|
|
%a 37.091.398 %y Lekcje wyrównawcze |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III) |
980 |
|
|
%a 37.016 : 003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia |
981 |
1 |
|
%a 37.091.322:37.091.398:373.3.046-021.64:37.016 : 003-028.31 |
999 |
|
|
%b mo (31/03/2021) %d mo (31/03/2021) %c mo (31/03/2021 ; 040, 080+, 980+, 981+) %r 2019 |