LDR |
|
|
02024cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833200371626 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20250617200822.5 |
008 |
|
|
201221s2020####pl#a###f#f###|000#|#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/41524 |
020 |
|
|
%a 9788380803008 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000843306 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911739211405606 |
035 |
|
|
%a 991052830283605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d BPPLO %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2020 |
100 |
1 |
|
%a Hinz, Magdalena. %e Opracowanie |
245 |
0 |
0 |
%a Kolor : %b pomoce terapeutyczne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / %c [opracowanie merytoryczne i graficzne: Magdalena Hinz, ilustracje Maria Pelc]. |
246 |
1 |
# |
%a Rozpoznaję cechy : %b kolor |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 1 teka (1 broszura, [31] kart tablic luzem) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Rozpoznaję Cechy |
650 |
|
9 |
%a Barwy %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
655 |
|
7 |
%a Tablica demonstracyjna %2 |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Pelc, Maria %c (ilustrator). %e Ilusteracje |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Rozpoznaję Cechy |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200371626 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-300-8 (oprawa miękka) |
999 |
|
|
%b es (18/03/2021) %c es (18/03/2021 ; 000, 040, 100-, 245, 246+, 260, 655+, 700+, 920) %d es (18/03/2021) %c mo (31/07/2024 ; 040, 100+, 700-) %r 2020 %c prolib (17/06/2025 ; 655) |