LDR |
|
|
02315cam#a2200565#i#4500 |
001 |
|
|
0833200370444 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121343.9 |
008 |
|
|
190423s2019####pl#o###f#f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/13180 |
020 |
|
|
%a 9788380801868 |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000334137 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910715175205606 |
035 |
|
|
%a 991052528887505066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 373.3 |
080 |
# |
|
%a 159.93 |
080 |
# |
|
%a 159.955 |
100 |
1 |
|
%a Hopkins, Amanda %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jaka to roślina? : %b ćwiczenia rozwijające i kształtujące procesy poznawcze / %c Amanda Hopkins. |
246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia rozwijające i kształtujące procesy poznawcze |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 117, [2] strony : %b fotografie ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Rośliny %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój poznawczy %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Terapia dydaktyczna %2 DBN |
658 |
|
|
%a Biologia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200370444 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-186-8 |
980 |
|
|
%a 373.3 %y Szkolnictwo podstawowe |
980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
980 |
|
|
%a 159.955 %y Myślenie. Tworzenie pojęć. Abstrakcja. Porównywanie. Sądzenie. Rozumowanie. Refleksja |
981 |
1 |
|
%a 373.3:159.93:159.955 |
999 |
|
|
%b bl (02/03/2021) %c bl (02/03/2021 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d bl (02/03/2021) %r 2019 |