LDR |
|
|
02244cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833200370065 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20230508121340.6 |
008 |
|
|
200807s2020####pl#####f#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/25703 |
020 |
|
|
%a 9788380802629 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 376.36 |
080 |
# |
|
%a 372.3 |
100 |
1 |
|
%a Barańska, Małgorzata %c (pedagog). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Lubię głoski, rytm i ruch! : %b ćwiczenia uwagi słuchowej, koordynacji słuchowo-ruchowej oraz syntezy i analizy słuchowej / %c Małgorzata Barańska. |
246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia uwagi słuchowej, koordynacji słuchowo-ruchowej oraz syntezy i analizy słuchowej |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 108, [3] strony ; %c 21 cm + %e 2 płyty CD. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Na okładce: W komplecie 2 płyty CD. |
650 |
|
9 |
%a Integracja percepcyjno-motoryczna |
650 |
|
9 |
%a Motoryka mała |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Słuchanie |
650 |
|
9 |
%a Sprawność psychomotoryczna |
650 |
|
9 |
%a Trening koncentracji |
650 |
|
9 |
%a Wymowa |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200370065 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-262-9 |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 376.36 %y Nauczanie osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
980 |
|
|
%a 372.3 %y Zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym. Nauczanie przedszkolne. Wychowanie przedszkolne |
981 |
1 |
|
%a 159.922.7:376.36:372.3 |
999 |
|
|
%b BT (24/02/2021) %d BT (24/02/2021) %c BT (24/02/2021 ; 020, 040, 080, 100, 300, 336-, 337-, 338-, 521-, 650, 658-, 920, 980-, 980+, 981) %c BT (24/02/2021 ; 500+) %r 2020 |