LDR |
|
|
02127cam#a2200493#i#4500 |
001 |
|
|
0833200370064 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121340.9 |
008 |
|
|
120130s2012####pl#a#########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2012/6350 |
020 |
|
|
%a 9788371345234 |
035 |
|
|
%a 991009248759705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b27063070-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b27063070 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)804376015 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000002706307 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910276708805606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
080 |
# |
|
%a 372.3 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 821.162.1-93 |
100 |
1 |
|
%a Barańska, Małgorzata %c (pedagog) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Wchodzi, wchodzi Stach na dach : %b 103 wierszyki i zabawy kształcące motorykę, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową / %c Małgorzata Barańska. |
246 |
3 |
# |
%a Sto trzy wierszyki i zabawy kształcące motorykę, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową |
246 |
3 |
0 |
%a 103 wierszyki i zabawy kształcące motorykę, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową |
250 |
|
|
%a Wyd. 2. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2015. |
300 |
|
|
%a 118, [2] s. : %b il. ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe %x metody %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Wychowanie przedszkolne %x metody %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Pamięć słuchowa |
650 |
|
9 |
%a Sprawność motoryczna |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200370064 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-523-4 |
980 |
|
|
%a 372.3 %y Zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym. Nauczanie przedszkolne. Wychowanie przedszkolne |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 821.162.1-93 %y Literatura polska dla dzieci i młodzieży (do lat 16) |
999 |
|
|
%b bl (24/02/2021) %c bl (24/02/2021 ; 000, 040, 080+, 100, 250+, 260, 650+, 920, 980+) %d bl (24/02/2021) %r 2012 |