LDR |
|
|
02053cam#a2200541#i#4500 |
001 |
|
|
0833200369894 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20230508121339.6 |
008 |
|
|
200817s2020####pl#oa########|001#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/27057 |
020 |
|
|
%a 9788377442029 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 615.851 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Odowska-Szlachcic, Bożenna. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Strategie sensoryczne w jedzeniu i mówieniu / %c Bożena Odowska-Szlachcic, Natalia Górka-Pik. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 361 stron : %b fotografie, ilustracje ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe |
385 |
|
|
%a Logopedzi |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Biblioteka SI |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 275-297. Indeks. |
650 |
|
9 |
%a Integracja sensoryczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Jedzenie (czynność) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój fizyczny dziecka %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zaburzenia mowy %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Górka-Pik, Natalia %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Biblioteka Integracji Sensorycznej |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200369894 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7744-202-9 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 615.851 %y Psychoterapia. Psychoanaliza jako terapia |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
981 |
1 |
|
%a 615.851:376-056.264 |
999 |
|
|
%b es (18/02/2021) %d es (18/02/2021) %c es (18/02/2021 ; 040, 260, 300) %r 2020 |