LDR |
|
|
02483cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833200369684 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121337.7 |
008 |
|
|
090701s2009####pl#a#########|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2009/24214 |
020 |
|
|
%a 9788389370389 |
020 |
|
|
%a 9788389629944 |
035 |
|
|
%a 991049664819705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b23869203-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b23869203 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)750853939 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000002386920 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910065183605606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d CIECH 002 |
080 |
# |
|
%a 612.7 |
080 |
# |
|
%a 612.8 |
080 |
# |
|
%a 159.93 |
080 |
# |
|
%a 159.94 |
080 |
# |
|
%a 376-056.264 |
100 |
1 |
|
%a Masgutova, Svetlana Kimovna |
245 |
1 |
0 |
%a Rozwój mowy dziecka w świetle integracji sensomotorycznej / %c Swietłana Masgutowa, Anna Regner ; Międzynarodowy Instytut dr Swietłany Masgutowej. |
260 |
# |
|
%a Wrocław : %b Wydawnictwo Continuo : %b [Międzynarodowy Instytut Neurokinezjologii Rozwoju Ruchowego i Integracji Odruchów], %c 2009. |
300 |
|
|
%a 167, [1] s. : %b il. (gł. kolor.) ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
504 |
|
|
%a Bibliogr. s. 163-[168]. |
650 |
|
9 |
%a Integracja percepcyjno-motoryczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Mowa %x korekcja %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN |
700 |
1 |
# |
%a Regner, Anna |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200369684 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-89370-38-9 |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-89629-94-4 (Continuo) |
980 |
|
|
%a 612.7 %y Narządy ruchu. Głos. Skóra |
980 |
|
|
%a 612.8 %y Układ nerwowy. Narządy zmysłów. Neurofizjologia. Odruchy psychiczne. Układ nerwowy współczulny (sympatyczny) |
980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
980 |
|
|
%a 159.94 %y Funkcje wykonawcze. Odruchy |
980 |
|
|
%a 376-056.264 %y Nauczanie (rewalidacja) osób z zaburzeniami mowy. Pedagogika zaburzeń mowy. Logopedia. Patologopedia. Logoterapia |
981 |
1 |
|
%a 612.7:612.8:159.93:159.94:376-056.264 |
999 |
|
|
%b mo (16/02/2021) %c mo (16/02/2021 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (16/02/2021) %r 2009 |