LDR |
|
|
02074cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0833200369564 |
003 |
|
|
BPPLO |
005 |
|
|
20230508121336.7 |
008 |
|
|
200313s2019####pl###########|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/9312 |
020 |
|
|
%a 9788366470026 %q (oprawa miękka) |
040 |
|
|
%a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2019 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 364.6 |
080 |
# |
|
%a 316.64 |
100 |
1 |
|
%a Mazur, Jadwiga. %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Marginalizacja : %b ujęcie wielowymiarowe : przejawy, skutki, przeciwdziałanie / %c Jadwiga Mazur, Małgorzata Kuć. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe Scholar, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 199 stron ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 185-199. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków) |
650 |
|
9 |
%a Marginalizacja społeczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Polityka społeczna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zapobieganie %2 DBN |
658 |
|
|
%a Polityka, politologia, administracja publiczna |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
700 |
1 |
# |
%a Kuć, Małgorzata %c (nauki prawne) %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Naukowe "Scholar" %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200369564 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-66470-02-6 |
980 |
|
|
%a 364.6 %y Problemy społeczne wymagające pomocy społecznej (m.in. marginalizacja społeczna, ubóstwo) |
980 |
|
|
%a 316.64 %y Postawy społeczne. Poglądy. Świadomość społeczna. System przekonań. Przyciąganie. Unikanie. Frustracja. Uczucia społeczne i aspołeczne. Tolerancja. Nietolerancja. Konformizm. Nonkonformizm. Fatalizm. Dogmatyzm. Fanatyzm. Uprzedzenia. Dyskryminacja |
981 |
1 |
|
%a 364.6:316.64 |
999 |
|
|
%b es (15/02/2021) %d es (15/02/2021) %c es (15/02/2021 ; 040, 100+, 700-) %r 2019 |