Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania jakościowe : metody i zastosowania

Tytuł:
Badania jakościowe : metody i zastosowania
Autorzy:
Olejnik, Iwona
Kaczmarek, Mirosława
Springer, Agnieszka
Temat:
Badania marketingowe
Metodologia
Okulografia
Techniki projekcyjne (psychologia)
Wywiad narracyjny
Zogniskowany wywiad grupowy
Obserwacja uczestnicząca
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : CeDeWu
ISBN:
9788381020398
Opis fizyczny:
245 stron : ilustracje ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02276cam#a2200529#i#4500
001 0833200369357
003 BPMLA
005 20250617200737.7
008 130618s2019####pl#a###f#f###|000#0#pol##
015 %a PB 2013/17301
020 %a 9788381020398
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA
080 # %a 339.138
080 # %a 303.4/.8
100 1 %a Olejnik, Iwona. %e Autor
245 1 0 %a Badania jakościowe : %b metody i zastosowania / %c Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer.
250 %a Wydanie II, dodruk.
260 # %a Warszawa : %b CeDeWu, %c 2019.
300 %a 245 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 221-228.
521 8 %a Dla młodych naukowców, przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych.
650 9 %a Badania marketingowe
650 9 %a Metodologia
650 9 %a Okulografia
650 7 %a Techniki projekcyjne (psychologia) %2
650 9 %a Wywiad narracyjny
650 9 %a Zogniskowany wywiad grupowy
650 9 %a Obserwacja uczestnicząca
655 9 %a Podręcznik
658 %a Nauka i badania
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Kaczmarek, Mirosława. %e Autor
700 1 # %a Springer, Agnieszka. %e Autor
710 2 # %a CeDeWu. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200369357 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8102-039-8
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
980 %a 303.4/.8 %y Metody i techniki badań społecznych. Rodzaje badań. Strategia badań. Projektowanie badań. Surveye. Badania ankietowe. Ankiety. Dobór prób. Wywiady. Kwestionariusze. Opracowanie wyników. Organizacja badań. Socjometria. Metoda biograficzna w socjologii (biogramy)
981 1 %a 339.138:303.4/.8
999 %b BT (11/02/2021) %d BT (11/02/2021) %c BT (11/02/2021 ; 008, 020, 040, 080+, 100, 245, 250, 260, 300, 380+, 385+, 388+, 504, 650+, 655, 658+, 700, 710, 920-, 920+, 980+, 981) %r 2019 %c prolib (17/06/2025 ; 650)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 44317
Sygnatura:
MMLA 30 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies