LDR |
|
|
02251cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833200369113 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20230508121334.1 |
008 |
|
|
181207s2018####pl#a#####f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a PB 2018/34391 |
020 |
|
|
%a 9788380801509 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
041 |
1 |
# |
%a pol %h ger |
046 |
|
|
%k 1994 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 615.851 |
080 |
# |
|
%a 376.2/.4-053.2 |
100 |
1 |
|
%a Meier, Christine. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Sensorycznie każdego dnia : %b propozycje zajęć dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego / %c Christine Meier, Judith Richle ; [przekład Marian Leon Kalinowski]. |
246 |
3 |
0 |
%a Propozycje zajęc dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2018. |
300 |
|
|
%a 221 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 1901-2000 |
388 |
1 |
|
%a 1989-2000 |
490 |
1 |
|
%a Biblioteka SI |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 21-25. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego |
650 |
|
9 |
%a Terapia zabawą |
650 |
|
9 |
%a Integracja percepcyjno-motoryczna |
650 |
|
9 |
%a Integracja sensoryczna |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Medycyna i zdrowie |
658 |
|
|
%a Rodzina, relacje międzyludzkie |
700 |
1 |
# |
%a Richle, Judith. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Kalinowski, Marian Leon %d (1946- ). %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Biblioteka Integracji Sensorycznej |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200369113 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-150-9 |
980 |
|
|
%a 159.922.7 %y Psychologia dziecka |
980 |
|
|
%a 615.851 %y Psychoterapia. Psychoanaliza jako terapia |
980 |
|
|
%a 376.2/.4-053.2 %y Nauczanie osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo (upośledzonych). Dzieci ogólnie |
981 |
1 |
|
%a 159.922.7:615.851:376.2/.4-053.2 |
999 |
|
|
%b BT (08/02/2021) %d BT (08/02/2021) %c BT (08/02/2021 ; 040, 080, 336-, 337-, 338-, 380, 385+, 650, 650+, 655+, 980-, 980+, 981) %r 2018 |