LDR |
|
|
02225cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833200368960 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121333.7 |
008 |
|
|
190718s2019####pl#######f###|000#0#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/21855 |
020 |
|
|
%a 9788393970278 |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000380268 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910815523105606 |
035 |
|
|
%a 991052548890405066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002 |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
046 |
|
|
%k 2011 |
080 |
# |
|
%a 616.896 |
080 |
# |
|
%a 159.922.76-056.34/.36 |
100 |
1 |
|
%a Schramm, Robert %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Motywacja i wzmacnianie czyli Jak zdobyć przewagę nad autyzmem : %b zachowania werbalne w stosowanej analizie zachowania - podręcznik / %c Robert Schramm ; z języka angielskiego przełożyła Danuta Sobiecka. |
246 |
3 |
0 |
%a Jak zdobyć przewagę nad autyzmem : %b zachowania werbalne w stosowanej analizie zachowania - podręcznik |
246 |
3 |
0 |
%a Zachowania werbalne w stosowanej analizie zachowania - podręcznik |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Fundacja Scolaris, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 430 stron ; %c 23 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Poradniki i przewodniki |
385 |
|
|
%a Rodzice %2 DBN |
385 |
|
|
%a Nauczyciele %2 DBN |
385 |
|
|
%a Psychoterapeuci %2 DBN |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 429-430. |
650 |
|
9 |
%a Autyzm %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Motywacja %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Stosowana analiza zachowania %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zachowanie werbalne %2 DBN |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Sobiecka, Danuta %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Fundacja Scolaris. %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200368960 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-939702-7-8 |
980 |
|
|
%a 616.896 %y Autyzm |
980 |
|
|
%a 159.922.76-056.34/.36 %y Psychologia dzieci niepełnosprawnych umysłowo, umysłowo chorych |
981 |
1 |
|
%a 616.896:159.922.76-056.34/.36 |
999 |
|
|
%b bl (05/02/2021) %c bl (05/02/2021 ; 000, 040, 080+, 246-, 920, 980+, 981+) %d bl (05/02/2021) %r 2019 |