LDR |
|
|
02288cam#a2200577#i#4500 |
001 |
|
|
0833200368679 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121331.5 |
008 |
|
|
200103s2019####pl#a###f#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/314 |
020 |
|
|
%a 9788380802490 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000479168 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911301775705606 |
035 |
|
|
%a 991052584071605066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a 37.016 : 003-028.31 |
100 |
1 |
|
%a Barańska, Małgorzata %c (pedagog) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Znam litery doskonale! : %b ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas młodszych / %c Małgorzata Barańska. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a Teka (1 broszura, [44] karty, [23] karty tablic luzem w tym 1 złożona) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%a Pedagodzy |
385 |
|
|
%a Rodzice |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Karty zadrukowane dwustronnie. |
650 |
|
9 |
%a Język polski (przedmiot szkolny) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Nauka czytania %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Nauka pisania %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200368679 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-249-0 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe (I-III) |
980 |
|
|
%a 37.016 : 003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia |
981 |
1 |
|
%a 373.3.046-021.64:37.016 : 003-028.31 |
999 |
|
|
%b mo (01/02/2021) %c mo (01/02/2021 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (01/02/2021) %r 2019 |