LDR |
|
|
02466cam#a2200553#a#4500 |
001 |
|
|
0833200368544 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121331.8 |
008 |
|
|
190424s2019####pl#a###j#f####||000#pol## |
015 |
|
|
%a UWD 2019/13171 |
020 |
|
|
%a 9788380801578 |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000335062 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910715829805606 |
035 |
|
|
%a 991052528872205066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2019 |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
080 |
# |
|
%a 159.93 |
080 |
# |
|
%a 616.89:159.97 |
100 |
1 |
|
%a Chojnacka, Anna %d (1979- ) %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Wskazuję, nazywam, rozumiem. %n Cz. 3, %p Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań / %c Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska. |
246 |
3 |
0 |
%a Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2019. |
300 |
|
|
%a Teka (11, [1] strona, [41] kart tablic luzem) : %b ilustracje ; %c 31 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
385 |
|
|
%a Pedagodzy specjalni |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Opis według teki. |
650 |
|
9 |
%a Dziecko autystyczne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Specjalne potrzeby komunikacyjne %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Kuźniarska, Joanna %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200368544 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-157-8 |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
980 |
|
|
%a 616.89:159.97 %y Autyzm |
981 |
1 |
|
%a 376-056.36::159.93:616.89:159.97 |
999 |
|
|
%b mo (28/01/2021) %c mo (28/01/2021 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (28/01/2021) %c mo (01/02/2021) %c mo (01/02/2021 ; 008) %r 2019 |