LDR |
|
|
02159cam#a2200505#i#4500 |
001 |
|
|
0833200368502 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121330.6 |
008 |
|
|
201211s2020####pl#####f#f###|000#|#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/38694 |
020 |
|
|
%a 9788380803381 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000836897 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911730232605606 |
035 |
|
|
%a 991052828504705066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d KIEL W %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 316.6 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7/.8 |
100 |
1 |
|
%a Węglarz, Joanna %c (psycholog). %e Autor |
245 |
0 |
0 |
%a Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży : %b przewodnik dla terapeutów / %c Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska ; [ilustracje: Magdalena Gubała, Maria Pelc]. |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 211, [1] strona : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Terapeuci zajęciowi |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronach 203-210. |
650 |
|
9 |
%a Trening umiejętności społecznych %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
700 |
1 |
# |
%a Bentkowska, Dorota %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Gubała, Magdalena %d (1982- ) %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Pelc, Maria %c (ilustrator) %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200368502 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-338-1 (oprawa miękka) |
980 |
|
|
%a 316.6 %y Psychologia społeczna. Zachowania społeczne. Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym. Motywacje ludzkiego zachowania. Potrzeby. Aspiracje |
980 |
|
|
%a 159.922.7/.8 %y Psychologia dzieci i młodzieży |
981 |
1 |
|
%a 316.6:159.922.7/.8 |
999 |
|
|
%b mo (28/01/2021) %c mo (28/01/2021 ; 000, 040, 080+, 100+, 250, 700-, 920, 980+, 981+) %d mo (28/01/2021) %r 2020 |