LDR |
|
|
02165cam#a2200457#i#4500 |
001 |
|
|
0833200368021 |
003 |
|
|
BPMLA |
005 |
|
|
20230508121327.1 |
008 |
|
|
180110s2018####pl#a#########|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788371348907 |
040 |
|
|
%a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA |
046 |
|
|
%k 2017 |
080 |
# |
|
%a 159.955 |
080 |
# |
|
%a 159.93 |
080 |
# |
|
%a 37.091.64 |
100 |
1 |
|
%a Hopkins, Amanda %d (1962- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Co się za chwilę może stać? : %b ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe / %c Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. |
246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia rozwijające myślenie przyczynowo-skutkowe. |
250 |
|
|
%a Wydanie II. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2018. |
300 |
|
|
%a 117 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Dzieci |
650 |
|
9 |
%a Myślenie |
650 |
|
9 |
%a Wyobraźnia |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Materiały pomocnicze |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Hinz, Magdalena. %e Opracowanie |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia. %e Wydawca. %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200368021 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-7134-890-7 |
980 |
|
|
%a 159.955 %y Myślenie. Tworzenie pojęć. Abstrakcja. Porównywanie. Sądzenie. Rozumowanie. Refleksja |
980 |
|
|
%a 159.93 %y Poznanie zmysłowe. Odczucia i spostrzeżenia zmysłowe. Postrzeganie. Spostrzeganie barw. Oddziaływanie barw. Spostrzeganie przestrzeni i rozciągłości, spostrzeganie odległości i kierunku. Spostrzeganie rytmu i czasu trwania. Spostrzeganie ruchu |
980 |
|
|
%a 37.091.64 %y Pomoce naukowe (szkolne) i materiały nauczania. Podręczniki szkolne, czasopisma szkolne, mapy i globusy, filmy. Radio i telewizja w szkole, komputery, eksponaty, modele. Gry dydaktyczne, gry edukacyjne |
981 |
1 |
|
%a 159.955:159.93:37.091.64 |
999 |
|
|
%b BT (19/01/2021) %d BT (19/01/2021) %c BT (19/01/2021 ; 008, 040, 100, 245, 336-, 337-, 338-, 380, 500-, 650, 655+, 658+, 700) %r 2018 |