LDR |
|
|
02140cam#a2200529#i#4500 |
001 |
|
|
0833200367619 |
003 |
|
|
BPPUL |
005 |
|
|
20230508121325.6 |
008 |
|
|
180601s2016####pl#a###c#f###|000#0#pol## |
020 |
|
|
%a 9788326225963 |
035 |
|
|
%a 991026463609705066 |
035 |
|
|
%a (PL-WaBN)b59889731-48omnis_nlop |
035 |
|
|
%a b59889731 |
035 |
|
|
%a (OCoLC)1042457393 |
035 |
|
|
%a (PL)b0000005988973 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910019446005606 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %e PNN %d BPPUL |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 37.064.2 |
080 |
# |
|
%a 376-056.36 |
100 |
1 |
|
%a Kuprowska-Stępień, Kamila %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Percepcja słuchowa : %b 1 poziom : karty pracy / %c Kamila Kuprowska-Stępień ; ilustracje: Renata Kosowaka. |
250 |
|
|
%a Wydanie IV dodruk 1. |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b PWN Wydawnictwo Szkolne, %c copyright 2016. |
300 |
|
|
%a 116 strony : %b ilustracje, %c 29 cm + %e płyta CD. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Druki ulotne |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Pewny Start |
500 |
|
|
%a Na okładce i stronie tytułowej: Zajęcia rewalidacyjne. |
650 |
|
9 |
%a Słuch %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Karty pracy ucznia |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Kosowska, Renata %c (ilustrator) %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Szkolne PWN. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Pewny Start |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200367619 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-262-2596-3 |
980 |
|
|
%a 37.064.2 %y Nauczyciele a uczniowie. Wychowanie w szkole |
980 |
|
|
%a 376-056.36 %y Nauczanie (rewalidacja) osób upośledzonych umysłowo. Pedagogika upośledzonych umysłowo. Oligofrenopedagogika |
981 |
1 |
|
%a 37.064.2:376-056.36 |
999 |
|
|
%b Iza (12/01/2021) %c Iza (12/01/2021 ; 000, 040, 080+, 245, 250, 300, 655+, 920, 980+, 981+) %d Iza (12/01/2021) %c Iza (12/01/2021 ; 500+) %r 2016 |