LDR |
|
|
02219cam#a2200553#i#4500 |
001 |
|
|
0833200367047 |
003 |
|
|
CIECH 002 |
005 |
|
|
20230508121322.8 |
008 |
|
|
200514s2020####pl#a###b#f###|000#0#pol#c |
015 |
|
|
%a UWD 2020/14167 |
020 |
|
|
%a 9788380802612 %q (oprawa miękka) |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000646198 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911498061705606 |
035 |
|
|
%a 991052717415105066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d CIECH 002 |
046 |
|
|
%k 2020 |
080 |
# |
|
%a 811.162.1'35 |
080 |
# |
|
%a 37.016 : 003-028.31 |
100 |
1 |
|
%a Kozak, Agnieszka %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Rzuć okiem na litery: A, O, U, Ó, E, I, Y : %b ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową na materiale literowym / %c Agnieszka Kozak. |
246 |
3 |
0 |
%a Ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową na materiale literowym |
250 |
|
|
%a Wydanie I. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020. |
300 |
|
|
%a 187, [4] strony : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 0-5 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną |
385 |
|
|
%a Dziecko z trudnościami w uczeniu się |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Grafomotoryka %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Język polski %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Percepcja wzrokowa %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Pisownia %2 DBN |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Językoznawstwo |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Harmonia %e Wydawca %4 pbl |
856 |
4 |
# |
%u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833200367047 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-8080-261-2 |
980 |
|
|
%a 811.162.1'35 %y Grafemika. Ortografia. Sylabizowanie. Interpunkcja. Pisownia |
980 |
|
|
%a 37.016 : 003-028.31 %y Nauczanie pisania i czytania (na poziomie elementarnym). Dysleksja i dysgrafia |
981 |
1 |
|
%a 811.162.1'35:37.016 : 003-028.31 |
999 |
|
|
%b mo (07/01/2021) %c mo (07/01/2021 ; 000, 040, 080+, 920, 980+, 981+) %d mo (07/01/2021) %r 2020 |