Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie mediacji rówieśniczych w funkcjonowaniu społecznym dzieci ze spektrum autyzmu

Tytuł:
Znaczenie mediacji rówieśniczych w funkcjonowaniu społecznym dzieci ze spektrum autyzmu
Autorzy:
Młynarczyk-Karabin, Ewelina
Temat:
Dziecko autystyczne
Konflikt szkolny
Mediacja rówieśnicza
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - 2020, nr 9, s. 41-50.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00783naa#a2200181#i#4500
001 0833100366174
003 CIECH 002
005 20230508121317.8
008 201222s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Młynarczyk-Karabin, Ewelina. %e Autor
245 1 0 %a Znaczenie mediacji rówieśniczych w funkcjonowaniu społecznym dzieci ze spektrum autyzmu / %c Ewelina Młynarczyk-Karabin.
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Konflikt szkolny
650 9 %a Mediacja rówieśnicza
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - 2020, nr 9, s. 41-50. %w (CIECH 002)0831900170503
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0833100366174 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (22/12/2020) %d mb (22/12/2020)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies